Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2011. április 1., péntek

Szilánkok

Kemelhárítási szempontbúl fontosnak tartotam, hogy postolás előt néhány hejen megSmittizzem ezt a belyegyzést. Elnőzést a nehezeb olvasasért.

Szilánkok, hamár többre képtelen vagyok egy jóideje.

-Egy srác az egyetem sportcsarnokában beverte a fejét és vérzett kicsit. Kijött a tűzoltó és a rendőr. Mentőt nem láttam, de amíg el nem hagyta az épületet kísérték. Itt ez ilyen.

-Fekete legény a szaunában cipőben, ruhában iPoddal a fülén.

-Még nem láttam embert késsel-villával enni pedig figyeltem.

-A nyomorékkártyámmal ha a nyomorékparkolóban parkolok, akkor ingyenes, ha máshol, megbüntetnek.

-Cingár kis feketén XXXL-es Bermuda, hosszúnadrágnak hordva.

-Teremfocipályán ötven indiai srác és nő krikettezik.

-Éjszaka a puszta közepén egy kivilágított csillogó villogó épület hatalmas parkolóval: ADULT SUPERSTORE.

-Reklám a rádióban főműsoridőben: A méret valóban számít… (azt gondolom kicsit pajzán áthallásos szolid reklám, nyilván nem “arra” gondolnak..) És valóban nem, a megjegyzés egy sztriptízbár méretére vonatkozott..

-Akorra, mint egy bállna és mekeszi a mássodik fánnkot is ebbéd uttán.

-A menzán a kóla a legkevésbé édes ital. A többit nem bírom meginni.

-Évente egy szarvas kilövésére mindenkinek joga van.

-Megintcsak rádióreklám: “Állandóan zaklatja az adóhatóság? Több, mint 20000 dollár tartozása van? Ne hagyja, hogy az adóhivatal emberei tönkretegyék az életét! (...) Egyedül nálunk dolgoznak korábbi adóhivatali alkalmazottak, akik ismerik a rendszer működését. (…) Telefonáljon most és lélegezzen fel, mert a mi embereink ön és az adóhatóság közé állnak akár mától kezdve is. Nincs többé zaklatásm fenyegetőzés…

-Megdrágult a benzin. Már majdnem 200 Ft egy liter...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése