Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2011. április 25., hétfő

Sánta csehszlovák menni Szanfransziszkó 4

Ez után a mentálisan és fizikailag is kimerítő nap után nekiindultunk a végtelen amerikai pusztának. Nem sok reményünk volt arra, hogy a következő pár órát bármivel is feldobjuk.

Aztán egyszercsak váratlanul elhajtott mellettünk egy corvette legalább kétszázzal, ami nagyon szokatlan, az itteni száztizes korlátozás mellett. Nem is kellett sokat várni, jött is a szirénázó rendőrautó utána. Le is meszelte a rosszarcú suhancot. Amikor továbbmentünk, el is hagytuk őket az út mentén és láttuk, hogy nagy dulakodásban vannak. A végkifejletre csak abból következtettünk, hogy egyszercsak újra látom a visszapillantóban a kocsit, mögötte a rendőrrel. Amerikai filmek alapján könnyedén lereagáltam a helyzetet és leszorítottam az útról, amikor el akart menni mellettem. Fel is borult szerencsétlen, akiről később ki is derült, hogy drogcsempész. Nálunk szerencsére senkinek semi baja nem lett, viszont a hősies magatartásért felterjesztettek kitüntetésre és az átadásnál még az elnök kopasz fejét is megvakarhattam.

…na ilyenre képes az oxycodone a fejemben, ha beveszek kettőt…

A szomorú valóság pedig annyi, hogy pusztulatosan unalmas vezetés volt egész nap egy irányban. A navigator kilóméterekre előre szólt, ha kis kanyar következett.

Viszont az elnök kopasz fejét valóban megvakarhattam…



2 megjegyzés: