Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. szeptember 21., kedd

Marketing 1 telefonon

Egyik reggel csörgött a telefonom. Felvettem, mert amíg az óra számlapja egy számjegyű, addig „az én koponyámban kizárólag vattacsomók tartózkodnak”

-Helló Németh Úr, örömmel értesítem, hogy a telefonszámát kihúztuk egy sorsoláson és nyereménye egy fantasztikus 40 dolláros bónuszcsomag és egy 25 dolláros ingyen American Express vásárlási utalvány.

-Értem, köszönöm.

-Tisztelt Németh Úr, el kell mondjam továbbá, hogy ezt az egészen kivételes ajándékot teljesen ingyen kapja, minden ellenszolgáltatás nélkül és tartalmaz egy 40 dolláros bónuszcsomagot és egy 25 dolláros American Express vásárlási utalványt.

-Értem, köszönöm.

-Tisztelt Németh Úr, meg szabad kérdeznem, a címét, ahová ezt a fantasztikus 40 dolláros bónuszcsomagot és az elképesztő 25 dolláros ingyenes American Express vásárlási utalványt küldhetjük?

-Igen. 1814 North Westwood Apt. D. – Hiba volt tudom, de akkor ébredtem és megszoktam, hogy itt néha az ember innen-onnan ajándékot kap, de erről később…

-Elnézést, milyen utca?

-North Westwood.

-Elnézést, North Westroad?

-Nem. North Westwood. –és ebben a pillanatban tudtam, hogy nem lesz szükségem kávéra vérnyomásemeléshez.

-Elnézését kérem uram, North Westrail?

-Nem. North Westwood.

Csönd…

-Elnézést uram, tudná betűzni?

Ez elgondolkodtatott, aztán végül az igazságot az ingerültség álcája alá rejtve ezt feleltem:

-Nem, nem tudnám. North Westwood.

Újabb csönd…

-És melyik város?

-Toledo.

-Szabad kérnem az irányítószámot?

-43607

-Köszönöm. És milyen kártyát használ?

-VISA, de miért fontos ez?

-Mi a kártyaszáma?

-Nem mondom meg, de miért fontos ez, ez az ajándék ingyenes nem?

-Nézze uram, a fantasztikus 40dolláros bónuszcsomag és a 25 dolláros American Expressz vásárlási utalvány teljesen ingyenes, önnek csupán a szállítási költség két dollárját kell kifizetni. – Nyilván vártam ezt a pillanatot a beszélgetésben és nem is ért készületlenül.

-Köszönöm, de nem fizetek érte.

- Engedje meg, hogy elmondjak még valamit uram! Ez egy fantasztikus 40 dolláros bónuszcsomag és egy 25 dolláros American Express vásárlási utalvány, amiért önnek semmit nem kell fizetni. Elmondaná a kártyaszámát?

-Nem, nem mondanám el. Megértette, hogy nem fogom elmondani?

-Igen értettem. Engedje meg, hogy elmondjak még valamit uram!

-Rendben. – A maga módján már szórakoztatott…

-Ez egy fantasztikus 40 dolláros bónuszcsomag és egy 25 dolláros American Express vásárlási utalvány, ami teljesen ingyenes, magának csak a szállítási költséget kell fizetni, ami két aprócska dollár. Elmondaná a kártyaszámát?

-Nem, nem mondanám el. Megértette, hogy nem fogom elmondani?

-Igen értettem. Engedje meg, hogy elmondjak még valamit uram!

-Rendben.

-Ha maga elégedett a cégünkkel, akkor el fogja mondani a barátainak ez igaz?

-Igen.

-A mi cégünk abban érdekelt, hogy elégedett ügyfeleink legyenek, tehát biztosíthatom, nem fog csalódni a 40 dolláros bónuszcsomagban és a 25 dolláros American Express vásárlási utalványban. Megkaphatnám a kártyaszámát?

-Nem, nem fogom elmondani. Megértette, vagy csak úgy csinál, mintha megértette volna?

-Értettem. Megengedi, hogy elmondjak még valamit uram?

-Igen, de nem fogom elmondani a kártyaszámom.

-Megértem a gyanakvását uram, de higgye el a mi cégünk érdekelt abban, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, ezért biztosíthatom, hogy nem fog csalódni.

-Értettem, de nem fogok fizetni érte és nem árulom el a kártyaszámom.

-Megkérdezhetem, hogy miért nem akarja kifizetni azt a két dollárt a fantasztikus 40 dolláros bónuszcsomag és a 25 dolláros American Express vásárlási utalvány szállítási költségéért?

-Mert nem fizetek semmiért, amit soha nem kértem és azt sem tudom pontosan, hogy mit tartalmaz.

-Köszönöm, további szép napot.

-További sikeres és szebb napot.

A vicc az egészben, hogy amíg ezt írtam, csörgött a telefon. Felvettem. Kellemes női géphang:

-Gratulálunk! – innentől egyértelmű volt a többi, mert amióta itt vagyok, már nyertem riasztóberendezést, ajándékutalványt, autót, életbiztosítást, tehát most is kíváncsi voltam a folytatásra és nem raktam le - Ön nyert egy csodálatos nyaralást. A továbbiakban válaszon az alábbiak közül: Nyomja meg az egyes gombot, hogy élő diszpécserünkkel megbeszélje a részleteket nyereményével kapcsolatban. Nyomja meg az egyes gombot MOST! – Itt kis szünet következet, úgy két másodpercnyi, aztán: - vagy nyomja meg a kettes gombot, ha nem kéri nyereményét és a továbbiakban nem fogjuk többet hívni…

6 megjegyzés:

  1. azt bizony... az utolsó fillérig...

    VálaszTörlés
  2. ÉÉÉÉN IS Amerikába akarok menni!!! :P

    VálaszTörlés
  3. nem tudom melyik részből vontad le ezt a konklúziót... :D

    VálaszTörlés
  4. öö hármas gombra kapcsoltak volna halott/gép diszpécsert???
    L

    VálaszTörlés
  5. nem próbáltam, de hál'Istennek már van rendes téma is amiről írhatok... :)

    VálaszTörlés