Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2011. április 25., hétfő

Aki farkast kiált

..ha most azt kezdem el írni, hogy feltörték a kocsit úgy, hogy benne volt a notebookom rajta minden képpel és a táskában az irataimmal és igazolvánnyokkal és ennek tetejébe ma volt bírósági tárgyalásom is, mint szabálysértő, de arra meg már el sem mentem mert nem volt hozzá kanalam, akkor azt ugye nem hiszitek el? És pláne, ha azt próbálnám elhitetni, hogy a cuccaim érintetlenül maradtak...
Hisztek amit akartok. :P

5 megjegyzés:

  1. GusztiBá!
    Lehet, hogy drogelvonóra kellene jelentkezned!

    VálaszTörlés
  2. Irigykedsz, hogy nekem be se kell kapcsolni a tv-t és úgy jönnek a filmek. Mondjuk nem én választom a mûfajt..

    VálaszTörlés
  3. Végülis.. Bár azt hiszem a mázlista jobban passzol...

    VálaszTörlés
  4. es a kanál? nem értem.
    én örülök, hogy jössz haza, nem is tudom, mi lehet még?

    VálaszTörlés