Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. október 7., csütörtök

Quiz

Minek örülök vajon? (A helyes megfejtők dedikált nyomtatott példányt kapnak. :D )


1. Hogy megérkezett időben és éppségben az új halszemoptikám.
2. Fél órája bevettem az Oxycodone-t és hatni kezdett.
3. Holnap fizetésnap.
4. Hétvégére Kentuckyba megyek sültcsirkét enni és Mommuth barlangot nézni.
5. Sikerült megemészteni a 14 unciás ribeye steaket.
6. Megérkeztek a kollégáim épségben.
7. Vettem egy kocsit és nagyon meg vagyok vele elégedve.
8. Mindjárt alszom egy nagyot.
9. Nem is örülök, csak furcsán vagyok szomorú.
10. Egyéb:

10 megjegyzés:

  1. Jó tipp, de még nem kaptuk meg a szállítmányt. :D

    VálaszTörlés
  2. 1.
    Akkor "szeretettel minotaurusznak" szöveggel kérném!:-)

    VálaszTörlés
  3. Egyéb: pajesz nélkük is átjön :)

    VálaszTörlés
  4. nem az ajtó kémlelőnyílásán át fényképezted le magad?

    VálaszTörlés
  5. 47 :P és néha 9, mert olyan rég beszéltünk már megint.. :)

    puszillak Toncsikám

    VálaszTörlés
  6. Egyelőre wths, nálad a pont, de titeket is szeretlek, kedves Többiek! :-)

    VálaszTörlés
  7. súlyosbítva azt, ami amúgy is

    VálaszTörlés