Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2011. április 2., szombat

Karambol

Ja, s azt meséltem-e, hogy volt még egy karambolom? Na, nyilván nem vértől fröcsögős, szétloccsanós, fasírozottas, fehérrépás, mert abból unalmas lenne kettő. Ez csak amolyan kicsíny szolid nekedmegyek fajta volt, de azért tipikus.
Volt, hogy jöttem az úton pár hónapja, ahogyan az ember megyen. Haladtam tehát sávközépen. Sáv allatt értsd az M1/M7 kivezető szélességű sávot. Szembe kanyarodik a személygépjárómű, mely inkább az a telepjáró :) fajta.. Nekem balról, nekem balra. Látom ám, hogy a komának ez a rutinművelet nem igazán az erőssége, ugyanis erőst úgy nézett ki, hogy bizony frontálisan karambolozunk, mert "elszámolta az ívet". Annyira elképesztően hihetetlen volt, ami történik, hogy nem is reagáltam eléggé gyorsan. Aztán kimanővereztem a dolgot, de az ember egy kicsit így is megszántotta a kocsi oldalát, aztán továbbállt. Neki ez mindennapos lehet.

2 megjegyzés:

  1. Sztm még az "és" - kötőszókból kéne kikapkodnod az "é"-betűket s egész erdélyi hangulata lenne ennek a kis bejegyzésnek... :)

    VálaszTörlés