Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2011. április 20., szerda

Sánta csehszlovák menni Szanfransziszkó 1

Az első napi terv annyi volt, hogy felvesszük a bérautót, leadjuk az én kocsim a szerelőnek átugrunk Chicagoba, ott felvesszük Marcsit, Barnabást és Pétert este 11-kor a reptéren és kicsit továbbállva éjszakára tanyát verünk.

Ehhez képest ez a nap annyi ERRORtól hemzsegett, amennyit egy átlagos Windows felhasználó egy év alatt nem lát. Négykor leléptünk, hogy felvegyük a kisbuszt a kölcsönzőből. Azt már korább tudtam, hogy az autókölcsönzősöknek saját bugyra van a pokolban, de mostmár azon is elgondolkodtam, hogy lehet, hogy igazából ők üzemeltetik az egész poklot.

Régebbi tapasztalataim alapján tudtam, hogyha napi 19,99$ van kiírva, akkor az annyit jelent, hogy 19,99$ + 20$ biztosítás nekem + 12$ biztosítás a harmadik félnek + 6% adó = napi 55,10$. Tehát ez a fajta matek nem lepett meg. Éppen ezért egy nappal előtte kimentem személyesen és részletesen megbeszéltük a dolgokat. Annyi azért még kiderült, hogy ezeken felül még mérföldenként leszünk szívesek negyeddollárt az Enterprise co. nagyobb dicsőségére a kasszánál… Nem sok, de Lassúterebélyes – Szanfransziszkó odavissza viszonylatban ez azért mégiscsak több, mint egy háromgombócos fagyi ára Csillaghegyen. Nem hagytuk magunkat megzavarni, vagyis inkább nem vettünk tudomást a figyelmeztető jelekről.

Szilárd volt a terv, erős volt az akarat...

2 megjegyzés:

  1. Nahát, ez furi... nekem csak jó élményeim voltak eddig, mindig adtak free upgrade-et stb. meg a föld alól is szereztek autót, ha kellett... A 25c/mi mióta van?! Enterprise-nak már ilyen rosszul megy? Vagy csak ott északon?
    tomiki

    VálaszTörlés
  2. Keresztülszeltük a kontinenst. Lehet ezért. Csilingel a dollár. Evvan.

    VálaszTörlés