Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. június 26., szombat

VB

Néztem az USA-Ghana-t. Meg a korábbi USA meccsek összefoglalóit. Sőt, a winbledoni maratont is, ahol Isner ugye amerikai volt. Érdekes dologra lettem figyelmes. Valahogy másként kommentálnak mint mi. Mintha az ellenfél nem is létezne. Szinte megalázóan ignorálják. Csak a saját játékos mozdulatai és teljesítménye van terítéken. Láttam olyan összefoglalót, amiben csak az amerikai gólokat mutatták. Egekbe emelték a játékosokat, sokszor viszont szapulták őket. Nem azzal foglalkoztak, hogy a másik jobb e, vagy sem, csak a saját teljesítménnyel, de azzal kíméletlenül. Mondhatnánk hogy öntelt és agresszív, sportszerűtlen és lenéző, de szerintem van mit tanulni belőle.
Kíváncsi vagyok a holnapi Angol- Németh-en ;-) hogyan kommentálnak.

2 megjegyzés:

  1. Arra én is kíváncsi vagyok, hogy ott hogyan kommentáltak... :)

    VálaszTörlés
  2. hideg közönnyel. enyhe angol részrehajlással...

    VálaszTörlés