Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. június 28., hétfő

Asszimiláció, vagy visszazökkenés

Tagnap főztem egy egységtésztát és lekísértem borral. Vele:
Háát... Durván intenzív, gyanúsan nem természetes citrusos és fás jegyek. Az első pár korty jól esett, lehet mert már oly rég ittam, de utána egyre nagyobb szenvedést jelentett. Másnap ugyanilyen. Természetellenesnek, műanyagnak hat. Mindenesetre akármilyen is volt, azt éreztem, hogy kezdek visszarázódni a régi kerékvágásba.
Aztán éjjel meg azt álmodtam, hogy baseballozok és sehogy sem találom el a labdát.. Ez most akkor meg az asszimiláció iránti elfojtott vágyam megnyilvánulása?

2 megjegyzés:

  1. Asszimiláció??? -
    (húha! a 3. brázsil gól!!!!! épp most rúgta Robinho)
    - akkor sz..tál utoljára!!! Én foglak temetni, megható lesz!
    Vegyél vlmi rendes bort!

    VálaszTörlés
  2. NAPAVELI!!!! azt mondják az a bor iható... hát szerezz be pár üveggel és dugd el rendesen. Mondjuk az üres vodkásüvegek mögé.

    VálaszTörlés