Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. június 19., szombat

Nem egyszerű az élet.

Felkeltem. Magamtól, mert ugye órám nincs, mivel nokia töltőm nincs. Jött értem a kocsi, az autókölcsönzőből. Külcsönöztem. Olcsó, csak a biztosítás ugye, meg az adó ugye, meg a letét ugye... Megvágtak, megszoktam, haza. Sietve, nehogy lemaradjak a szállítmányról. Objektívet rendeltem ugyanis. Mondtam érjen ide, mondták rendben, de az 60USD plussz. Megvágtak, megszoktam, várok. Elugrottam a Wal-Martba, hogy azért mégse legyen minden olyan üres itt. Három óra alatt összeszedtem mindent, irány a kassza. Nem fogadta el a kártyám megint. Irány haza, remélem a postával nem kerültük el egymást, mert ugye ők nem tudnak hívni, mert nincs telefonom. Vissza a Wal-Martba legalább kp-val megvenni egy telefont. 29,98USD. Nekem összesen van 32. Bemegyek, kassza, 29,98, nomeg az adó az összesen 32. Megvágtak, megszoktam, haza. Amíg elvoltam, ott járt a posta. Buktam az objektívet hétfőig. Nem lesz fotó. Beszámoló lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése