Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. június 15., kedd

Akkor elkezdem...

Ez nem szándékszik historikus blog lenni, annyit azért leszögezek.
Toledo, Ohio. Az első benyomások. Szilánkosan.
USA - tér. Itt minden nagyobb. egyedül a verebek nem. Bár simán lehet, hogy amiket láttam muslincák voltak. Nagy emberek, nagy kocsik, nagy házak, nagy utak, pont ahogy elképzeltem a filmek alapján, tehát nem pesszimista vagyok...
Mindenhol szétszakadt gumik az utak mellett.
Minden ki van írva.
Mindehol állandóan füvet nyírnak.
Nem fogadják el a MasterCardomat.
Csak külföldi kollégáim vannak.
A kebab itt háromba vágott nyársra húzott steaket jelent.
Nem láttam még dollárt.
Fázom pulcsiban a laborban, pedig kinn 32 fok van.
100 a limit az autópályán - és betartják.
Az estig dolgozókat a sofőrszolgálat hazaviszi ingyen. Tehát rossz a közbiztonság és sokáig dolgoznak.
Mindenhol, minden mellé, mindíg cukorka jár.
Nem láttam még boltot, csak a Wal-Mart...
Mndenki mindenhol angolul beszél. És nem azért mert külföldieket igazítanak útba.

1 megjegyzés:

  1. Toljad a cuccot GusztiBá! Képeket is, ha már van masinád. pl. milyen a portás? :))

    VálaszTörlés