Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. november 3., szerda

Inkulturáció

Feladtam a kollégákat a Boston-Amsterdam járatra, úgyhogy mostanában talán sikerül sort keríteni az élmények feldolgozására is. Én most értem vissza Bostonból, ahová már szinte haza járok. Két hete is levezettem az utat. Hazafelé azon gondolkodtam, hogy én bizony kezdek amerikaiasodni...
-Elkezdett ízleni a menzán a kaja.
-Ebédhez kólát iszom.
-Hájasodom elfele szépen, mint a vágásra szánt desznyó. Az úszógumim telimarokkal lehet fogni.
-Sorozatokat kezdtem nézni.
-Az egy hónapja vett, természetesen amerikai kocsimba beleraktam 9000 km-t. Igen... 30 nap alatt 9000-et. Napi átlag 300-at, ami több, mint egy Budapest Temesvár...
-Iszonyúan tetszik a Halloween ünneplése a Trick or Treat-tel együtt.
-A négyszáz méterre lévő munkahelyre kocsival megyek.
-Széles mosollyal az arcomon "How are you doing?"-ozok le vadidegeneket.
-Az autópályán 120-szal vagánynak és vakmerőnek érzem magam.
-Egy hónap után már három törzsvásárlói kártyám volt.
-Három bankkártyám van, amiből az egyiket csak úgy kaptam kérés nélkül. Azóta csak az értesítést küldik, hogy mennyi pénz van rajta... Most épp 344 dollár.
-Már be is pereltem valakit.

6 megjegyzés:

  1. de ne aggódj, vannak itthon jó kis ámerikai bótok. van itten minden: híg sör, mogyoróvaj, csipsz, miegymás.. meg MC minden sarkon.

    VálaszTörlés
  2. A csipsz mostmár a barátom, de MC-ben nem voltam és nem is leszek se itt, sem otthon...

    VálaszTörlés
  3. A trick or treat, amikor a gyerekek csapatokban, jelmezben házról házra járnak édességért halottak napján.

    VálaszTörlés