Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2010. november 15., hétfő

Autóm

Sokan voltatok kíváncsiak a kocsimra, de sehogyan sem akaródzott nekiállni és fotózni. Viszont szerencsém volt, mert valaki lefotózta, miközben hasítottam vele a levegőt és el is küldte nekem a képeket. Kicsit sokallom értük a 120$-t, meg nem is lettek igazán jók a képek, de egye fene, így ez a gond is letudva.


A mellékelt adatokra meg nem vagyok büszke. Tudok ennél sokkal jobbat is. Évekig hajtok és próbálkozom, erre végül csak egy középszerű teljesítményemet örökítik meg.

2 megjegyzés:

  1. ...annyit tényleg nem érnek ezek a fényképek! Bár így, ez az egyik kedvencem lett a bejegyzéseid között! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szomorúan tapasztaltam, hogy a képek ilyen homályosak, szerintem igényeld vissza azt a 120 USD-t :)

    VálaszTörlés