Mostantól mindenki regisztráció nélkül is írhat megjegyzést. ...mert nekem jó, ha írtok.

2013. március 18., hétfő

Voyage, voyage...


Hatalmas tervekkel érkeztem a reptérre. Előző este alig aludtam valamit, vegytisztán taktikai jelleggel, hogy így ennél is könnyebben aludjak el a repülőn. Londonig pont volt időm újra otthonosan és tiszta szívből megutálni a repülést és erőből ébren tartani magam, hogy majd a vezércsel után a legkényelmesebb helyen végre kialhassam magam. Másfél óra Heathrow várakozás és készen is álltam, hogy az American Airlines legénységét vajpuhára főzzem, hogy fondorlatos ármánnyal végül aztán business classon élvezhessem végig azt az utazást, amit a komplett túrista osztály nyomorúságos agóniában vészel át.
Tervem csúfos kudarcba fulladt, hiszen teltház volt a gépen. Nyilvánvalóan volt B-tervem. Végtelensok kifinomult mérget vittem magammal erre a valóban nem várt eseményre, ha esetleg nem sikerül verbálkaratéval kétvállra fektetnem a légiutas-kísérőket. Tudomásul véve, hogy a középső oszlopban középen kell ülnöm, összeállítottam a helyzet komolyságához leginkább passzoló duplamelatonin-tramadol-aszpirin koktélt. Ha elég biztos a B-terv, akkor oda nem kell C, csecsemők ártatlan mosolyával, csorgó nyállal fogok aludni, amíg a gép kerekei puhán nem érintik a chicagoi O’Hare reptér aszfaltját.
Végül aztán nyolc és fél órán keresztül vérben forgó szemekkel, zsibbadtan bambulva, végtelen álmossággal kűzdve, féléber zombiként a végelgyengülés szélén, szorongva két horkoló amerikai közt, egyszercsak éreztem, hogy lehuppan a gép és az USÁban voltam.
Ez a lényeg, nem?

1 megjegyzés: